نحوصحبت کردن با مشتری پشت تلفن چگونه است؟

نحوصحبت کردن با مشتری پشت تلفن چگونه است؟

آیا میدانستید این حقیقت اثبات شده که از پشت تلفن حالات شما به دیگران منتقل میشود؟

شده تا حالا به یک نفر زنگ بزنی و بهش بگوی خواب بودی یا میگویید حواست با من باشه!

تمام این موارد صحیح است وبرای شماهم بارها و بارها اتفاق افتاده است ولی این موضوع ما نیست موضوع ما از این قرارست که چگونه باید رفتار کنیم چه المان هایی را دقت کنیم و…

دستورالمعل اجرایی:

۱- تا گوشی زنگ خورد بایستید وحرف بزنید.

۲- با دست های خودتان همراه حرف زدن بازی کنید وزبان بدن را اجرا کنید.

۳- با صدای بلند حرف بزنید نه آنقدر که گوش مشتری آسیب ببینه منظورم این است که تمام کلمات را به راحتی بتواند تشخیص دهد.

۴-تیکه کلام های مخصوص خودتان داشته باشیدمثلا من هرکس تماس میگیرد میگویم سلام بفرمایید درخدمتم.

۵- حرف مشتری را قطع نکنید وخودتان سخن آغاز کنید بگذارید خوب حرف بزنه بعد تنها کاری که شما میکنید اینه که سر خودتات را تکان میدهید ومیگویید خوب یا اوهوووم .

۶- باصدایتان بازی کنید یعنی تن صدارا کم وزیادکنید.

۷-وقتی صحبت های مشتری تمام شد بگویید اجازه بدهید به من ببینم منظورشما این بود وچکیده ای از حرف های مشتری را دوباره تکرار میکنید با این کار مشتری میگویید احترام برام گذاشته وتمام حرف هایم رو گوش داده است.

۸-درآخر هم تیکه کلام خودتان را داشته باشید مثلا من میگوییم موفق باشید خدانگهدار یا میگویم سلامت باشید خدانگهدارتان باشه.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *